Wzorowy benchmarking ;)

Z życia użytkownika metra.
Kątem oka widzę reklamę jakiejś uczelni: UWMCS. Ki diabeł…? Po   przyjrzeniu się odkrywam pomyłkę: to nie UW + UMCS tylko UW im. MSC. Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie. UW i MSC wołami, im. – mniejszą czcionką.
Jak naśladować, to najlepszych!

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s